Followers

Thursday, May 12, 2011

My little baby..

Assalamualaikum sume para2 belogerz sekalian..haha aku nak konsi ni kegembiraan aku pada seluruh dunia... tapi terkilan la jugak sebab takde depan mata kan?? kan??

Baru je adik aku masej tadi yang kaka aku nak beranak dah.....tapi dia terpaksa kena oprate sebab tali pusat kat dalam tu telilit ka apa tah doc cakap lah..aku pun tak paham sangat..hanya mereka2 je la yang tau..

Sebenarnya hati ni tak duduk senang( ade plak hati x duduk kan?? ) haha..hati lah tak keruan orang bilang.. sebabnya yang kaka aku ni baru 1st time trima baby selama 4 tahun perkahwinan dorang tu...so mestilah ada perasaan takut+gusar+excited+suka+ semua dalam 1 gtu....aku ni yang duk merantau negeri orang pon takot nak dengo bile ada perkataan operate2 nie..

So aku dapat doakan moga kaka dan baby aku selamat sampai operate tu selesai..korang doa2 juga la yek...
amin...k la jumpe next ntry...

No comments: