Followers

Sunday, May 8, 2011

"first time in MY LIFE"

Hoolaa sume my cayank2..bucuk2..my chinta2..hahahahaha , aku nak bagitau kegembiraan aku nie... tengok entry la weih..koran nak tau ke?? nak ke?? nak tau lah..cepat la sakap!!! hehe

Semalam akU ngan mY kawan-kawan aku gi tengok bola beb!!! tak pernah-pernah aku selama hidup nak masok 23 tahun ni masuk stadium tengok perlawanan bola secara "LIVE"..ape taknya aku terlompat-lompat suke girang gitu....hahaha Almaklumlah aku KAKI bola jugak..cumenya aku mesti tak dapat gi tengok.. takkan nak gi sorang-sorang kot??? glier ape..dah la aku ni seorang perempuan!! naseb bek ada kawan aku sorang memang antu bola gak..so dia ajak la kami pegi kat stadium alor star semata-mata nak menyokong perlawanan malam tu KEDAH vs SABAH...kami pegi be5 satu  keta nak gi sokong sabah,maklumlah suma anak-anak jati (kecuali 1 org je bukan tapi bakal-bakal kot????) hahaha sori opie!! ngeh3x...

Naseb bek masa kiteorang datang tu game belom stat agi....baru je lepas hujan lebat,so game kena hold dulu ah..bile kiteorg masok je astaka tu..sume mata-mata tikos terus ZOOM 100% kat kami..eh! eh! kami wat salah ke??? mane ada doe..dorang tu je mungkin baru nampak muke-muke cantik-cantik  and nsem-nsem seperti kami..wah dengan banggaanya kami mengeluarkan BENDERA SABAH sambil lambai tangan kat pemain sabah tue!!! grrrr!!!! haha.. tengoklah aksi2 meriah-meriah dibawah nie....







olorh..ni jer ke gambar yang ade???
lupe lah! gambar yg len ada dalam simpanan member gua..
so tak dapat la nak tempek-tempek gambar gedik kitaowang..hahaha
k lah
nanti aku update lagi yang latest!!
adiosss..

P/S: entrY ni dah lama aku nak update tapi tetiba lak mase aku nak tekan button SAVE tu, blackout la plak..
so ni hari baru dapat update..hahhaha

No comments: