Followers

Saturday, May 14, 2011

Nak merealisasikan Impianku....

hype..my chenta-chenta..cayunk-cayunk...bucuk-bucuk..haha
ape nak dikato ngan tajuk entry aku kali ni ek?? realisasi impian?? ape ingat Akedemi Fantasia, Mentor, bintang RTM je leh bagi i impian-impian mat jenin aku ni tercapai?? hoho tidakkk!!
Memang tu la jugak impian aku selama ni,,, tapi kn..tapi kn....
susa beno nampaknye nak menggapai yer?? huhu sekarang ni banyak artis-artis baru kluar cem
cendawan tumbuh an?? korang perasan tak?? perasan lah....


taPi tak semua kekal bertahan macam lagenda penyanyi yang dulu..
seperti
|
|
|
|
|


LAgenda lagu melayu taNah air.
Tan Sri P.Ramlee
Belom Ade agi yang dapat tandinginya..


Seorang lagi lagenda era 80-an..
Namamu dalam kenangan
Sudirman bin Arsyad

|
|
|
|





 Biduanita Negara
 Dato' Sharifah Aini...
Dan sekarang..
|
|
|
|
|



|Ni dia Penyanyi nombor satu Negara
Siti NurHaliza Tarudin..
Penyayi peberet aku jugak lah..

BAnyak gaK artis zaman-zaman 90-an jadi kemintan aku..
like ziana,fauziah,shima,ramlah ram da geng-geng dyeorang ne..
haha..aku ni suke nyanyi yg high2 pitc gtu,....
baRu mecabaR vokal beb!!
hmm..bila la nak jadik cem dyeorang2 nie erk??
kempunan!!!
hahaha



No comments: