Followers

Thursday, July 12, 2012

Setelah aku kau Miliki....

Assalamualaikum para reader2 ku sekalian?
Korang sihat tak? ermm..harapnya sihat la selalu kan..

Tak macam saya yang rasanya tak berapa nak sihat..huhuhu mungkin luarannya memang sihat tapi dalamannya teramatlah SAKIT.. Sedeh taw tak siapa yang tahu...lagi sedeh bila tak dapat nak keluarkan apa yang terpendam nie..sangat-sangat SAKIT..

Macam begini ka rasa orang yang dikecewakan??? Tak pernah rasa dan ini my 1st love that i really-really give my heart juz to this person...ONLY HIM <3 but??????????

I never aspect that our relationship become this situation and make me more question for what he was done for me.. I do more sacrifice and many time to spend with him because I really love him and hope we will getting married soon.. BUT??????? Until now he never give me any answer for all my question and just keep it silent..What will I do now???

This song really dedicate for him with thier LYRIC.. I hope he will understand and i still hope that one day he come back to me...

Cinta tak pernah sesakit ini
Cinta tak pernah seperih ini
Yang aku minta tulus hatimu
Bukan kau curangi aku

Rasa yang ada didalam hati
Tangis yang ada saat kusendiri
http://mp3indodownload.blogspot.com
Inilah akhir kisah cintaku
Kisah bersamamu

Kau yang telah memilih aku
Kau juga yang sakiti aku
Kau putar cerita
Sehingga aku yang salah

Kau selalu permainkan wanita
Kau ciptakan lagu tentang cinta
Hingga semua tahu
Kau makhluk sempurna

Mungkinkah semua mereka tahu
Saat hatiku luluh kepadamu
Kau pergi dengan kisah yang baru
Dan kusimpan di ketulusan hati

Kau yang telah memilih aku
Kau juga yang sakiti aku
Kau putar cerita
Sehingga aku yang salah

Kau selalu permainkan wanita
Kau ciptakan lagu tentang cinta
Hingga semua tahu
Kau makhluk sempurna

Kau yang memilih aku
Kau yang memilih aku
Kau yang memilih aku

Kau yang telah memilih aku
Kau juga yang sakiti aku
Kau putar cerita
Sehingga aku yang salah

Kau selalu permainkan wanita
Kau ciptakan lagu tentang cinta
Hingga semua tahu
Kau makhluk sempurna

Kau yang telah memilih aku
Kau juga yang sakiti aku
Kau putar cerita
Sehingga aku yang salah

Kau selalu permainkan wanita
Kau ciptakan lagu tentang cinta
Hingga semua tahu
Kau makhluk sempurna
by: SYAHRINI


KAU YANG MEMILIH AKU..



WARGGGhhhhh..Nak realese gi karoks ne..
okeh lah..tenkiu for viewing <3
Daaa~~~

No comments: