Followers

Thursday, July 5, 2012

Assalamualaikum sumer..

Korang-korang sihat tak? hmm...lama x hupdate belog kite nie..

Actually, kite sangat suke bercerita tapi oleh kerana masa sangat-sangat jelez ngan kite, kite tak leh nak hupdate slalu taw..kite leh view jek, tu pown sekejap-sekejap jek..hehehee Ngade nak cakap KEHEL konon!!!

Okey, berbalik pada cerita kita yah..rindu sangat nak berbelogz ne..nak follow memollow..nak sangat ada kawan-kawan baru yang leh sembang-sembang..borak-borak kan? bagi pandangan ke apa..leh tak? hehehe

So, kalau rasa anda-anda yang membaca diluar sana ingin berkongsi apa sahaja saya alu-alukan kehadiran anda sebagai teman belog saya..hehehe

Nak berkenalan tak dengan saya????

Tak lama lagi saya dah nak abes join SKIM LATIHAN 1 MALAYSIA ne..InsyaAllah kalau takda aral melintang saya nak sambung master saya d UKM..sekarang ne tengah menunggu keputusan, InsyaAllah. Doakan saya yah <3

Nak minta sifu hika mayra ni tunjuk ajar kasi meriah ni belog saya..

Ok all's..ada keje jap nak sambung..nanti kita halo balik taw



Daaaaa......

No comments: