Followers

Monday, March 21, 2011

Kurang sebulan lagi...


hai sume!!! ape pendapat bile korg nengok entry aku kali nih??? korang ase-ase la kan,ape lagi yang tinggal sebulan ni??? hmm...kurang sebulan agi ke nak di suntik orang?? ke kurang sebulan agi ke nak g oversea?? atau kurang sebulan agi ke nak..nak..nak..ape?? ape?? hahaha...ekceli KURANG SEBULAN agi aku nak menamatkan zaman "KESISWIAN" aku selama hampir 4 tahun betarung ngan buku2+asemen2+exam2+++++ aku kat uLu SINTOK sane!! hoooreeyy!!!! xlama agi!! tapi kan...tapi kan...kurang sebulan ni jugak lah aku kena siapkan rEPOrT pRAtikUm aku taww!!! Tak gerak satu bendalah pun lagi nih!!! Bengong jap..dah lah tak de rujukan ape2 tah..huh! diTAmbah lak ngan BUKU LOG pratikum aku yang sebulan lebih gak x bertulis ape2??..huhu...hampir lupa dah ape yang aku wat hari-hari yang berlalu..chewah!!!! sape nak Tolong akU ni??? tolong la wei!!! aku bagi gaji kat korang...nak?? nak lah!!! (ayat pnya kejam kan memaksa urang2)

Ni la logo kelab MUAMALAT kat UUM yang aku join...under course aku lah..



Ni bila dah digabungkan jadiklah cemni..hehehe...COB UUM

arggghhh!!!...tolong!!! tolong!!! tolang saya!!!! nak koling2 my lect pun aku ni PEMALU tahap GABAN!!! hahahha..aisshhhh!! tajOk repot pn tak dak lagi aii!!! Dah lah fianl sem wat hal lagi kan?? sape tak kenal ngan 'kenakalan"ku ini..tanya la my BESTFREN aku c SURIANAH TALIP a.k.a AWAK ngan ZANARIAH HJ KUTING @ kaca dengan nama menje mereka tuh..aku lah yang pALing mAlas+ sLumber yaYa+ haPy-hapy Holiday!! hahaha


Cak!! comel kan K.A.M.I!!! korang kat paPan2 kenyatAan kiteorang balun bgambaq nah!!

Tak dapat dinafikan lagi tahap kemalasan aku nih..hahaha...sape-sape ade ubat tolong hulur2 k..taPi aku tanak obat yang biji2 nak telan pahit tuh..aku nak obat yang leh bagi aku feel yang gumbira..like tiket ulang-alik pi KOREA taw!! nak sangat-sangat pegi..(pasport pn dah lame ada smpi nak expired taun depan pon masih bersih je buku tuh)
 Da taktau nok kece gapo dop..saing2 kawe hok nok ata repot tuh..meh tolong kawe nih deh...kawe pusin pala dop ni..(gatai mulut nak cakap slange klate ni,,rindu da ngan member aku c OppiE ni debat ngan dia....)
k la suma nak gi dapatkan "inspiration by you" plak.....moga-moga dapat!!
see u'alls tuk next entry yah!!
adioossss!!!
daaadaaaa!!!!

Tinggalkan korang ngan video dari SALMA mentor 5 yang mantap!!


Enjoyed!!

No comments: