Followers

Saturday, March 19, 2011

KepenatAn yanG amaT sangAt....


haayyee sumaaa???? pa cerita hujunG minggU nie???
waH baru sia menGupdates blogz sia ni ari owh...
terlamPau bz tol sia mggu nie...sampi xsempaT nak update2 lg..huhu
tHanx to follower2 sia yAng pollow blogz simple sia krna sudi jgak korg jengok-jengok si sini yah!!
arigato gozamaiz ( smbil kapla sia pn tunduk)..huhu
Aisshh...tukar slange lah aku nie..kang aku cakap SABAHAN kang
ade yang nganga-nganga MULUT beso smpi lalat pun masuk sebab tak 
paham aku cakap kan?? kan??
kasi "IYA" bilaangg!!!

Haha...ari ni aku balik kampung abg ipar aku kat BEAUFORT sne,,
ade orang kawen..huhu temankan kaka aku yang ngah sarat anak sulung tu ke hulu hilir..
panasnye cuaca aku rase..cem nak nyelam kat kutub utara nih!
bile balik petang tu aku kena bagi lesen (drive) kete dorg dari kampung smpi kat uma...
(bukan ape...dorg ni xcaye sangat aku bawa kete dorg>>>auto<<<
walhal aku bawa manual siap racing-racing lagi!! haha
kebaL gila lah aku kan??? 

So..wat the story act??? huhuhu
teNgok title la beb!! aku nak crite sal kepentan aku kat  korang..
banyak benda yang wat aku penat sebenarnya, lagi-lagi bile pikir masalah!!
memang jem hotak aku nie..
tak kire la masalah orang ker, diri-sendiri ke,ape-ape hal lah..
sampai aku rase ade denyutan nadi kat hotak aku nih!!
(dasyat kan???)
u want know something???
aku nie  susah sangat nak  bgtaw masalah2 aku kat orang len..
event MY BESTFREN aku sendiri pown...
aku nak crite gak pasal secret-mecret aku kat dorang tapi susah sangat tau!!
Ade jugak lah yang aku konsi2 ngan dorang...
tapi banyak benda yang aku simpan dari aku crite...hmmm
aKu ni pemendam cikit orangnye..bukan cikit tapi BANYAK dah!!
sampi sakit2 pale aku ni dibuatnya...
korang ade ubat tak????
maLas lah nak pikir..meh jom tengok cni...


Ni member-member aku mase PSSTUDM dulu...
banyAk kenanGan masa ni...
PAhit..maSAm..MAsin..tawAR
sumE masok dalam nie...


Ni zaMAn ke"universiti"an dulu kala..PENAT gak weh merOnda2 UUM nie..
hahaha



Yang pkai spek ala-ala Aoron aziz tu member kepcai kitaorang..
haha..dia ni sempoi jer...
tapi bab nak kuar duit ni dia la yang paling PAYAH nak hulur!
sori WAWAN terngumpat ko!!
hahahahahaa


Korang tengok?? dah maCam berok dah aku tengok wawan ni..
yg sebelah tu baru nak mmulakan aksi...
wee~~~~~
hurm...KEPENATAN yang melanda aku sekarang ni tak lah specifik sangat
sampi korang nak kerut-kerut dahi korang tu kan..???
haaa....PENAt yng maksudkan pelbagai k..
termasok lah penat MERINDU seseorang!!!
~~~~wawawawawawa~~~~~~

_THE END_



3 comments:

Sylangster Pressure said...

kureeeenggg ko zillll...hahahahaha...

hiKa_mayRa said...
This comment has been removed by the author.
zieyla88 said...

hahaha.....bukan slalu wan ak ngata ko!!! hahaha