Followers

Saturday, March 5, 2011

Kisah Akue dAn Dia....

Hola suma!!! korang ngah wat ape tuh??? hehehe ari ni ari  jumaat 4.3.2011....ermm tarikh ni penah ada dalam memori aku sebagai kenangan yang KURANG MANISnya...taklah sepahit kopi atau peria..hehe tapi ada la juga pahit kalo xcampur susu atau gula kan??? Aku nak story kat korang kisah doulu2 aku ni berkaitan ngan TARIKH keramat nih!!!!! hahahaa banyak aku nak citer ni..tapi korang sabar2 la dulu da next2 entry aku erk...

kisahnya bermula bila masa aku teradmire ngan seseorang JEJAKA yang low profil nih...hahaha (tetiba gelak sndiri)...die Junior aku masa aku stady kat SINTOK doulu tapi umo die tua dari aku..lpasan diploma kowt?? ahaha itu tak taw aku!! dah nama low profil kn?? xkan sume die naK bgtaww???hahaahaha
ni la mesalahnya bile SUKA jer orang kan??  xkan tangan btepuk ngan tapak kali pulak???

Dipendekkan cerita lah....die juga junior dlm teAm PSSTUDM yg aku join sne..
haa..ape lagi?? mmg  slalu terjumpe lah kan???Tapi act die yang bg hint dulu taw..kalo tak aku TAKKAN admire die!!!! tidakk!! (boleh undur timing tak????) huhuhu
pastu..kami rapat bile die jdi coach team FUTSAL aku (aku ni agak agresif bile sukan2 ni..my fev!!)..
dr situ mmg die layan baik jer..aku ape laagik?? bertambah2 la bunga2 di heart aku ni...uwwwuuekk!! jiwaanngg!!

Tapi aku xla penah cakap ngan die yang aku dah SUKA kat die....(buat pengetahuan sumee!! aku hanya suke...bukan Love2 nih!! xmainn!!!)hahaahaa..cume rasanya dia tau dari cara n gaya aku mmg aku dah syok kat die!!! wahahahaa(pengakuan IKHLAS dr hatiku yg Mulus daN suci!! mAne nak carIk????huahua....
Tapi itu kisah lama sebelum aku taw yang ekceli dia dah bpunye??? upsss!! yang aku bongok men hentam suke kat buayaPren2 org ni pehal???? wahahahha...
Xde maknya Aiiii.....juz LIKE je yeah...!!

NAk d ijadikan crita hampir stahun jgak lah hbungan baik kmi ni smpi la suatu tika aku tahu upanya aku bkawan ngan EX die dalam fb..tekejot berok lah aku...huh!!! fuh!! nseb bek tem tu dorg mmg dah clash!!! kalo x naya aku kene tduh macam2!!!! haha padahal aku ngan die bukan ade ape2 pown! wakaka
so, aku pn bkwan ngan ex die secara baik..tapi aku slow down ngan "die"..kiranya aku mngalah lah sbelum mencuba???hbungan kami pn dah renggang ckit pastu..

Sampailah tarikh yang sma pada hari ini tapi setahun yang lalu,aku mnolong ex die untuk buat besday suprse kat die coz ex die xsama stady ngan kami..so aku tlg lah dengan hati yg teSAngaT ikhlass!!! (betol xtipuu!!))
so malam tue,aku tggu la die nak bgi KEK dari  ex die..(kek aku bli kat cangloon) hehe
aku tggu die abis meeting,tapi pastu xde pown muke die!!
sms ngan kol aku pon die xjawap!!


Cemni la ckit2 kek yg ak bli..FULL coklat!!! ex die kate die suka coklat...
aku pilih je la yg ni..msa tuh lak xde kek yg lebih cantik dr ni... BAntaii!!

aku mula paaannnnaaz!!! tapi saababaaarr!!! Amanat orang kena laksanakn
dr jam10.30 malam aku tggu sampai jam 1.00 pagi???? gila kan??? die xde!! aku try tanya kwan2
die..dorg pn xtauu!!! dah!! dahh!!! aku suh kwn die amik bagi kat die xnak pulak!!!
hangin lah aku kn!!! kalo korang?? hangin tak??

Ak serender lah wei..xkan nk tggu sampi bsok pagi kot??? aku bagi  je ngan mber die..
lantaklah dorg bagi ke tak..ada aku kesahhh?????hahahah ayat kejam punyaa!!
then aku pulang dengan hati yang sangat kecewaa!!!!! frustated gilaaak aku pas tu....!!!!
So dari saat itu...hati aku remuk bderai bagai cermin  pecah dek excident!!! huahauahua
Inilah Kisah Akue dAn Dia pada 04.03.2010..
SetAhun dAh berLalu...Dia pun dah berbahagia dgn seseorang!!!
Nnt aku cite dlm next entry aku!!

Ni la dia Encik Mohamad Zikri Anuar bin Mahmood
Wish haPy besday to you yg ke-25..
Tadaaa!!!!!!!!!!
TinngaL kenangan!!



No comments: