Followers

Wednesday, March 2, 2011

Dah tercapAii??

Salam All chaterz2 yang aku sinta!!!! ketemu lagi kita dalam rancangan??????? ape? ape??? hahahaha mesti kowang tak tau nak jawap ape kan?? hehehe saja je nak tanya kabar korang kan dah masuk bulan 3 tahun 2011 ini....Dah ade ke hajat kowang yang dah tercapai setakat nie?? lah hajat ke impian ke azam ke,,lar yang kowang tulis-tulis azam pastu gulung2 kertas then masuk dalam botol dan tanam???? sure2 kowang penah buwat masa kecik2 dulu kan?? ah tipu kalo takde!!! haahaha

Hari ni aku sambung keje aku yang xhabis kemarin..nak tau ape??? haahh!! aku dok susun-susun borang  yang baru nikah tahun lepas dowh...banyak giler!! maklum la, tmpat yang aku pratikal ni di IBU PEJABAT orang2 niKah cerai dan rUjuk!!! maakk aiiih!!! mau taknya!!!! lAgi aku kesian kat staff2 nie...dorang 1 orang je nak kena handle banyak bahagian di SABAH nih!! mau taknya pengsan sebabnya SABAH ni kan besar!!!!! jadi HQ kat KK ni kena handle borang2 yang di hantar ke pajabat untuk dimasukkan dalam sisitem berkomputer ,kemaskini dan kemudian mengeluarkan SIJILyang disahkan oleh KETUA PENDAFTAR nikah ,cerai dan rujuk NEGERI SABAH!!.. BAyangkanlah berapa ramai yang KAweN seTiap hari??? Banyak lah juga aku belajar masa prtatikal kat cni....

Lagi-lagi bile berjumpa ngan klien-klien yang macam2 dan banyak kerenah!! hurmmmm!! ni memang mencabar!!!...maklumlah..kadang2 berurusan dengan macik2 pacik yang datang dari jauh...kesian plak aku tengok dorang nieh...bermacam2 kes yang aku tau dan belajar handle...hehehe korang ade ker??? hahaha

Bertamabah seram lah aku bile nak melangkah ke "ALAM PERKAHWINAN" nih!! macam2 ade dalam kepala nie..hahahaaha dah tau selok belok prosedur n kes2 berkaitan ngan kawen nih!! argghhh seram sejuk aku!! taaaanaaakk!! HAhahahaahha....ape pendapat kowang??? dah sedia ker berumah tangga???? dah sedia pikul tanggungjawab sebagai suami dan isteri?? ayah da ibu kepada anak2 korang???? hurmm... DOA2 je lah yang terbaik untuk diri kite yer...


Ni contoh hantaran yer...
Haaaa..cni aku nak kongsikan beberapa gambar2 contoh yang aku amik dari google..mane lah tau gmbar2 nie leh tolong kowang dalam persiapan ke gerbang PERKAHWINAN!!!! Hehehe


Hah!! Cantik tak pelamin nih??? erm 1 of my fev!!


Nak pilih mana 1 nieh???


Simple but nice!!



Ni pangantin baru taww!!!aik?? xnmpak inaii kat jari pown?? hahahaha...xde makanya aaii,,,mampos aku law awek die tau,,,,naye aku nanti...sori la en.pais nak pinjam meta gamba mu nih deh..haha 
Ni gambar kteorang mase join BiNTANG UUM 2010..haha mmber kapcai la kate kan..haha
lupe lak nak crite entry aku yang aku cakap sebelum nie... nanti lah aku smbung balik,,,
hehehe
k la u'all,,mate da sepet2 ni nak bantal bucukk!! tadaa !!!

No comments: