Followers

Sunday, April 24, 2011

"taMamat sudAh"

Assalamualaikum!!!....jawap jan xjawap!! huhu..entry kali best punya!!!! haha...aku berjaya tamatkan zaman kepratikalan (bukan kenakalan k) aku selama 4bulan nie.....huureeyy!!! mari kita melumpat beramai-ramai! mari!!

hah..lompat smpai xhengat dunia!!! 
wakakaa
nie pic mase budak2  dulu kat UUM sne..
skg ni beso,malu la ai nak lumpat2 lagi..haha

hmm....penat gak la nak mengahabeskan prtikal nie...tapi tak sangke gak pejam celik da abes pon...nak wat aku risau nie,report aku haram xsentuh lagi..bukan apa,bila duk uma sndri nie..macam-macam keje peribadi aku tak leh nak wat dan setelkan..ade je bende yang nak kena wat...xleh nak fokus langsung!!!! cobaan..cobaan..cobaan..
sekrang ni nak tunggu balik sane baru aku leh fokus wat report nie...segala-gala akan bermula di sana..hihi boleh gak aku hilang kan rindu tahap cipan aku ngan member-meber kapcai kat sne..nak melalak la jawap nya....hahaha                                                              



hahha..kowang dengo la sore-sore sumbang smpi pecah telinga..


eNcem x mamaT nie????
sOre pon best gak kn???
ade sesape minat??
Juz call me n i call u back!!!
hahahahahaha

arggghh...lepas tension nie nak smbung plak repot aku nie..korang jom tolang saya buat!!!!!!! tolong laarr!!!! k la...nnt sy entry lagi....nak kena siapkan dulu bendalah nie..haha ADIOSSS~~~!!!!!




No comments: