Followers

Saturday, March 12, 2011

^_^ buFday oRang yAng akU betol2 liiiiikeee!!!! ^_^

Jeng..jeng..jeng!
tengok taJok la beb!!! hahaha
skang ni i nak story-mory kat u all's sal bendalah kat ats ni lar...
huhu begop-degop jantong i u all's!!
huhu..nak ceter ke x eh?? nak ker?? blh ker??
nanti die tebaca story aku nih??
tak ker muke aku ni kan kuar munge2 luv di awan sambil bterbangan (muka da merah nie)..
huh!! crite la aii..bukan die tau pown!!
haha kejam nie!!

sO, i nak story dr mna erk???
dari sesi perkenalan ker???
aaiiyyaa..manyak bebel lak aku nie kan?
haha ada aku kesah?
jadi bermulah crita sang kancil n sang buaya...


taadddaa!!!!
lawa tak pic nie???
agak2 kowang tangan sape yg comey wat luv2 nie??
ni la hari yg sweet bg aku yang penah aku alami selama ini...huahuahuahua...
Dia ni sempoi je orangnya,suka blawak,meminati bidang yang sama(nyanyian) tp younger dari aku lar..
tapi skang ni,umo bkan penghalang kn?? hehe (senyum2 gedik gtu) haha
kalo ada jodah xkan kemana kan...
 well, the next pict
|
|
|
|
|
|

same x muke keteowang??
member2 aku cakap,ada iras2..
tapi yang bestnya bila dia yang sendiri cakaap...
"eh!napa muka kita sama nih??"


gumbiranya die kan??
xsanggup dah nak nengok!!!
huahuahua


seyesnya muka???
nak tgu turn nak nyanyi nih!!!
lambat betol lah!!



sweet x kteowang???
bangga ni nak cenyum2 puas2!!


comey kan gamba nie???
pict yg kmi ambil sndiri dan paling lawa penah dia snap!!!
huhuhu
kenangan sioot kat kola perlis masa ni..
pagi2 buta lg bgambo!
sebabnye ktorg overnite ramai2 g karoke malam tue...hahaha
ni la die....
zulfian velentino silverius 
a.k.a 
pejal tahir UUM
orang yg aku felling nak mampos!!! hahaha
tapi tgk statment aku kat ats tu dulu
suke @ like yer....
hahaha..aku hope die xlar bace blogers aku nieh!!
nak kena penangan ape???
wakaka..
act..
hari ni 12.3.2011
ialah ulang tahun besday die..
naK wish ni..
HAPPY biRthdaY ZuLfiaN!!
moga U akAn succeS dlm bidanG yanG u minAti shingga berjaya..
dan janGan lupakAn saya tau!!!
hukhukhukhuk
deNgan xtahu malUnya aku nak cakap...
jeng
jeng
jeng
jeng
jeng
saya suka awak!!!
ok lah sis n bro..nak chow dulu...


p/s: credit to zulfian velentino silvirius...


No comments: