Followers

Sunday, August 22, 2010




Assalamualikum w.b.t..hye cume?? cemne buke pose tadi?? kowang masak dan makan apew???alangkah beshnye duduk semeja dan sekrusi ngan family kan???
cian kat yang merantau ujung dunia ni!
asehmen nak nadu benarnya ni!! aku buke MAGGI go
reng+ MILO panas je taw!
bertemankan kucin sewel aku c kunin yang pemalasnya mengalahka
n aku!
hahahahaaha
Check Spelling

Kowang baYangKAn die tdo dari pagi sampai petang???
mAu taK mau aku tensen! sebab dia tidO melebihi aKu! mane bleh! tak aci!
dah tu bangUn-bangUn buaT konsErt lak dan lagu tu

de je yg paam...
geseL cana cini nak manje-manje, nak kene be
lai-belai, kene usap-usap
bulu de yang tak berape nak halUs tuh!! (makLumlaH x penah mandi sejAk dilahiRkn?)
agagaaagaa...ni la c kunin yang maha manje nih! ciss
!

Ni la die c KUNIN..kalo da tido tak hengat dunia!!!
Dah malam tadi tak dapat nok tido..bila pagi menjelma baru rase nak
telelap!
cEt!! ni la jadi masaLah skung bagi aku
cem kelawar pun ade gak..hihihi
pAstu tepakse la bangUn awal jugak,
maklumlaH kelas pagi,rumet da gi mAndiaku masi melamun-malamun beniat TAKNAK gi klas...
tapi ciAn nGan rumet,
memAndangkAn ari ni je klas kami sama, aku gagahkan juga kaki
aku ni gi tanDas! MAndi! hmm WAnGeenyee!!

SetibAnya betA dan kaum kerAbat di BusToP,
alangkah ramainye lagi mahkluk-makhluk yAng baru tituN lambat cem aku jugak
meNantikan kenderaan diRAja dataNG!!!Aiiiyyoooo Jam suda Kul 9.30 a.m, cik sYuhadah mesti dah membebel lam klaz ni...
Mangkok punYA BAS!! LEmbaB! haahaa jaatNye ak ngate..
bierlah bukan slalu aku cakaP jaAt..

Bile bas mari jew..mulalah beasak-asak nek dalam peRut bas yg xberapa nak beso tuh..
masing-masing tolak meNolak...akhirnya dapaT gak aku ngan rumet naek berpun
takda tempat duduk!!! wawawawa cian delloo!!
Sampai-sampai je lam kelas, nampok doh aku cik syuhadah dah besyarah
depan klaz..aiyaa malu ooh masuk klaz lambat nseb bek muka tebal cuz
pakai bedak 10 hinci gitu...ngeee!!!

Baru je nak memanaskan krusi tuh,membeR aku cakaP
"DIA TAKNAK NGAJAR ARI NI"
tensen gila baii aku, lau aku taw bek aku sambong titun aku
yang tak cukup2 tuh! (tak cukup kah???) haahahaa
naseb la de amik attenden gak, bebaloi gak datang! hahha

Ni la muke-muke penaT konOn la!! PadahaL ngAntuk!

Gembiranyee bila kLas baTal!! dah la 1 klas je ari ni! bertUah!


Awuucaakkk!!! aKu gumbiRa!! jap lagi Nak sambong tidoo!!

Haaa..kawan-kawan..teman-teman...ni je la yang gua dapat konsi ari ni,
sok lusa tahun depan ade lagi
dun worry k!
hahahahaha
banYak nak kenA blajo lagi tuk upgrde kan blog aku yang USANG ni!
tataaaa....






















2 comments:

ღنورحياتي نوي said...

kin panasssss wakakakaka.......

dakochan's said...

aikk??? manass knp ko?? wawawawa